Houd onze website in de gaten voor de beschikbaarheid.
anno
1971
m2
45
kamers
2
Parkeergelegenheid
Keurmerk Leegstandbeheer
Om veilig en verantwoord gebruik te maken van een leegstaande ruimte, kies je een beheerder met KLB-keurmerk.
Het doel van het Keurmerk Leegstandbeheer is om de kwaliteit van leegstandbeheer in Nederland te verbeteren. Dit is hard nodig om huurders én verhuurders te beschermen. Leegstandbeheerders die betrouwbaar, transparant en veilig te werk gaan komen in aanmerking voor het Keurmerk Leegstandbeheer (KLB). Zo weten de eigenaren én gebruikers van leegstaande panden dat ze met een betrouwbare partij te maken hebben, die zich houdt aan de rechten en plichten die bij goed leegstandbeheer horen.
Huisdieren mogelijk toegestaan
In deze woning zijn kleine huisdieren toegestaan als hier goedkeuring voor is gegeven door Gapph.
Wil je hier van te voren meer zekerheid over hebben? Neem dan contact op met Gapph.
Huurtoeslag tijdelijke huurwoningen
Voor de tijdelijke huurwoningen van Gapph is het vaak mogelijk huurtoeslag aan te vragen. De Belastingdienst laat via hun toeslagenpagina zelf berekenen of je in aanmerking komt voor huurtoeslag.
De hoogte van de toeslag is afhankelijk van je inkomen, je vermogen en je huur. Servicekosten kunnen ook van belang zijn bij de berekening van huurtoeslag. De toeslag kan oplopen tot maar liefst € 354,- per maand.
Voor opdrachtgevers door heel Nederland verzorgt Gapph het beheer van
woon- en werkruimtes. In sommige gevallen is dat met een
bruikleenovereenkomst. Dit wordt ook wel antikraak genoemd. Er wordt
gekozen voor een bruikleenovereenkomst als de ruimte op termijn
gesloopt, gerenoveerd, verkocht of verhuurd wordt. Op deze manier wordt
het pand tot het laatste moment gebruikt en voorkomen we problemen als
verloedering van het pand en de buurt, vernieling en ongemerkte
schade.
Antikraak wonen of werken is een betaalbare, flexibele oplossing.
Hoelang je de ruimte met een bruikleencontract kunt gebruiken varieert
per pand. Bij de start van een bruikleenovereenkomst is de exacte
einddatum vrijwel nooit bekend. Het is in elk geval tijdelijk. De
opzegtermijn van een bruikleenovereenkomst is minimaal vier weken, voor
jou én voor ons. Uiteraard proberen we je zo vroeg mogelijk
duidelijkheid te geven. Na de opzegging moet de woning leeg, bezemschoon
en in de oorspronkelijke staat worden opgeleverd.
Zijn we blij met jou als tijdelijke bewoner of ondernemer, dan
proberen we je een alternatieve ruimte aan te bieden. Een garantie
kunnen we helaas niet geven.
Wil je in aanmerking komen voor bruikleen?
Voor bruikleen gelden de volgende voorwaarden:
Je bent 18 jaar of ouder.
Je hebt geen inwonende, minderjarige kinderen.
Je hebt een aantoonbaar vast maandelijks inkomen (loondienst,
uitkering, studiefinanciering)
Je hebt een dagbesteding (werk of school).
Je hebt een back-upadres waar je heen kunt als het tijdelijk wonen
ophoudt.
Je bent je ervan bewust dat het een tijdelijke woonsituatiebetref.
Je dossier op Mijn Gapph staat op 100% en je hebt gereageerd op een ruimte.
Wat is een compleet persoonsdossier?
Je persoonsdossier is compleet wanneer je alle onderstaande
documentatie hebt aangeleverd:
een selfie of pasfoto;
geldig kopie van je paspoort / identiteitskaart (rijbewijs is niet
toegestaan);
kopieën van alle inkomensspecificaties van de afgelopen 3 maanden.
Deze kunnen bijvoorbeeld bestaan uit loonstroken,
uitkeringsspecificaties of brief toekenning studiefinanciering.
Afhankelijk van de ruimte kunnen er aanvullende voorwaarden zijn,
zoals:
Je hebt geen huisdieren.
Onze werkwijze
Stap 1: Inschrijven bij Gapph
Wil je reageren op een woon- of werkruimte? Maak dan eerst een Mijn Gapph
account aan. Met dit account kun je e-mailalerts instellen,
documenten uploaden en direct reageren op alle ruimtes die beschikbaar
zijn. Het aanmaken van een Mijn Gapph-account kost 25 euro. Als je bent
ingelogd is het handig eerst de ontbrekende persoonsgegevens in te
vullen. Ook kun je alvast documenten aanleveren. Hoe completer je
dossier, hoe meer kans je maakt op een woning. De inschrijving geldt
voor een jaar en eindigt automatisch wanneer je er niet voor kiest om te
verlengen. We maken geen gebruik van stilzwijgende verlengingen. Het
account kun je zelf verwijderen als je ingelogd bent. Let op: het
account is persoonlijk en je kunt deze dus ook niet aanmaken of
gebruiken voor iemand anders.
Stap 2: Reageren op een beschikbare ruimte
Nadat de inschrijving is voltooid, kun je met je zelfgekozen
wachtwoord inloggen direct reageren op de ruimtes die op onze website
staan. Je kunt niet reageren op de ruimtes die 'momenteel niet
beschikbaar' zijn: die ruimtes zijn al bezet. Nadat je reageert op de
woningen ontvang je een e-mail met daarin een link naar Mijn Gapph waar
je de benodigde documenten direct kunt uploaden. Zonder de juiste (door
ons goedgekeurde) documenten zullen we geen contact met je opnemen en
word je niet uitgenodigd voor een bezichtiging.
Stap 3: Selectie door Gapph
Wanneer er een geschikte ruimte vrij is, volgt een selectieprocedure.
We maken geen gebruik van wachtlijsten. De woningzoekenden die als
eerste gereageerd hebben en een compleet en goedgekeurd dossier hebben
op Mijn Gapph worden benaderd voor een intake. Aan de hand van deze
selectieprocedure, die onder meer een intakegesprek en een creditcheck
omvat, wordt bepaald of je voor een ruimte in aanmerking komt.
Stap 4: Toewijzing / Afwijzing
Nadat de selectieprocedure met succes is afgesloten, kun je een
uitnodiging krijgen voor een bezichtiging. Tijdens of na de bezichtiging
wordt besloten of je de woon- of werkruimte krijgt toegewezen.
Stap 5: Bewoning
Zodra je een ruimte toegewezen hebt gekregen, is het belangrijk om
deze zo snel mogelijk te betrekken. Een zichtbare bewoning of een
werkomgeving die wordt gebruikt dragen bij aan een veilige
leefomgeving.
Stap 6: Opzegging
De duur van de bewoning of het gebruik staat van tevoren niet altijd
vast en kan variëren van een maand tot enkele jaren. Is de ruimte
opgezegd, door jou of door ons? Dan dien je deze na opzegging leeg,
bezemschoon en geheel ontruimd opgeleverd worden. Zijn we blij met jou
als tijdelijke bewoner of ondernemer, dan proberen we je een
alternatieve ruimte aan te bieden. Een garantie kunnen we helaas niet
geven.
Woonruimte in Raamsdonksveer
Ben jij op zoek naar een betaalbare woonruimte en vind jij het leuk om samen met andere bewoners in een pand te wonen? Op deze geliefde locatie komt een woonruimte vrij.
Hoe ziet jouw woonruimte in Raamsdonksveer eruit?
Je krijgt een een woning op de eerste verdieping met een balkon, dat wordt zomers genieten in het zonnetje. Je hebt een aparte slaapkamer en een eigen badkamer en keuken. Het appartement is ongeveer 45m² groot, wat een luxe!
De ligging en bereikbaarheid van Raamsdonksveer
Deze locatie bevindt zich in een rustige omgeving van Raamsdonksveer met meerdere supermarkten op loopafstand. Hier kun je terecht voor de dagelijkse boodschappen.
Heb je een auto? Die kun je heel makkelijk voor de deur parkeren, en het is nog gratis ook. Niet alleen met de auto is deze woonruimte toegankelijk: met de bus kun je vanuit hier overal komen! Met een paar minuutjes lopen pak je de bus op de Van Wijngaardenstraat. Er is zowel een verbinding naar Breda als Den Bosch.
Wat valt er te doen in Raamsdonksveer?
De woonomgeving heeft genoeg te bieden. Zo sta je binnen enkele minuten fietsen in het centrum van Raamsdonksveer. Hier kun je lekker tapas eten bij 't Zusje of genieten van drankje op een van de terrassen. Raamsdonkveer staat ook bekend om zijn pittoreske haven, die wordt omringd door gezellige restaurants en cafés.
Hou je van sport? In de omgeving vind je een bootcamp club waar je zowel binnen als buiten kunt trainen. Een leuke en vooral gezonde manier om nieuwe mensen te leren kennen!
Raamsdonksveer vanuit de lucht
Hier kun je zien hoe de omgeving en de dorpen eruit zien vanuit een prachtig luchtperspectief:
Geertruidenberg & Raamsdonksveer vanuit de lucht
Ik wil wonen in Raamsdonksveer! Wat kost deze woonruimte per maand?
De bruikleenvergoeding voor deze woonruimte is € 187,- per maand. Bovenop de bruikleenvergoeding wordt er maandelijks een bijkomend bedrag van € 47,48 aan servicekosten gevraagd.
Ik heb interesse! Kom ik op een wachtlijst te staan?
Nee! Bij Gapph werken we niet met een wachtlijst. Waarom niet? Omdat iedereen gelijke kansen verdient, ongeacht inschrijfduur.
We zoeken de beste kandidaat met een volledig documentendossier. Maak daarom je profiel compleet voordat je reageert op deze antikraakwoning.
Let op! De getoonde foto's zijn ter indicatie en kunnen afwijken van de beschikbare
antikraakwoning.