Werken bij Gapph

Gapph is op zoek naar een gedreven projectleider (40 uur per week).

Gapph biedt vernieuwende oplossingen in het tijdelijk beheer van leegstaande panden, waarbij de focus ligt op kwaliteit en klanttevredenheid. Gapph is thuis in elke ruimte. Van kantoorgebouw, kerk of school, tot woonwijk, winkelpand of zorginstelling.

Voor het project PLAN-B in Eindhoven zijn we op zoek naar een enthousiaste, commerciële en klantgerichte projectleider (40 uur per week).

PLAN-B
PLAN-B is de plek voor creatieve ondernemers en start-ups, kunstenaars en ontwerpers onder 1 dak en op 16.000 m2. Zij hebben hier hun eigen werkplek en krijgen volop ruimte en kansen om hun plannen uit te voeren. Meer informatie over dit project vind je op www.plan-b.nl.

Wat ga jij doen?
In deze functie ben je dagelijks bezig met het volledige beheer van project PLAN-B in Eindhoven. Dit doe je samen met de locatiemanager. Bepaalde taken pak je samen met de locatiemanager op. De locatiemanager houdt zich voornamelijk bezig met de interne en externe communicatie en het bedenken van verhuurconcepten en events. De projectleider is vooral actief op technisch, facilitair en commercieel vlak. Jij bent als projectleider verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud, administratieve taken (contracten maken & administratieve afhandeling), invulling van het pand en je bent tevens het eerste aanspreekpunt voor de ondernemers (huurders) die daar werken. Hierbij horen de volgende taken:

Commercieel beheer
• Je draagt leads aan en voert acquisitie voor dit specifieke project;
• Je adviseert de opdrachtgever voor commercieel beheer in de breedste zin van het woord;
• Je geeft bezichtigingen, voert intakegesprekken met potentiële huurders, plant afspraken voor de sleuteloverdracht en maakt contracten op voor de huurders.

Facilitair beheer
• Je ondersteunt en adviseert de huurders bij interieurvoorstellen;
• Je vormt het eerste aanspreekpunt in communicatie naar leveranciers voor storing, opvolging en mogelijke wijzigingen;
• Je zet een goede openings- en sluitingsrondes op en beheert deze;
• Je onderhoudt contacten met de huurders;
• Je zorgt samen met de huurders dat de leefbaarheid in het pand en de omgeving goed is;
• Je fungeert als aanspreekpunt voor het voeren van overleg met alle belanghebbenden;
• Het controleren en bewaken van correcte uitvoeringen van de dienstverlening, waaronder internet, schoonmaak, vergaderzalen.

Technisch beheer
• Je zorgt voor een juiste klachtenafhandeling en coördinatie van installatietechnische zaken;
• Het inregelen en begeleiden van technisch beheer;
• Je controleert installatietechniek op brandwerendheid en brandwerende kleppen;
• Je zorgt voor de uitbesteding en controle op technische werkzaamheden en het controleren en verwerken van te ontvangen nota’s;
• Je ondersteunt de opdrachtgever bij vergunningsaanvragen;
• Je verricht klein technisch werk;
• Je ondersteunt bij kleine uitvoeringswerkzaamheden in samenspraak met opdrachtgever.

Projectmanagement
• Je voert wekelijks overleg met opdrachtgever over de reguliere beheertaken;
• Je voert tweewekelijks overleg met opdrachtgever met betrekking tot de commerciële voortgang en het programma management;
• Je bewaakt de termijnen die overeengekomen zijn in de contracten tussen opdrachtgever & nemer;
• Je bewaakt de termijnen die van toepassing zijn in andere contracten en afspraken tussen opdrachtgever en derden (onderhoudsovereenkomsten en SLA’s);
• Het inzitten bij bouwteam overleggen;
• Het notuleren en agenderen van de project-overleggen;
• Je adviseert de opdrachtgever over de inkoop van diensten bij derden;
• Je beoordeelt de kwaliteit van de ingediende voorstellen.

Administratief beheer
• Je verzorgt opleveringen van de gehuurde ruimtes en ondertekening van het opleverformulier;
• Je draagt zorg voor correcte archivering van huurovereenkomsten, allonges en andere overeenkomsten met derden, alsmede bewaking over de aflopende huurtermijnen;
• Je draagt zorg voor de administratieve verwerking van ingekochte diensten door huurders en mutaties die betrekking hebben op de huurovereenkomsten;
• Het controleren van de facturatie van onderaannemers en correcte declaratie van gewerkte uren;
• Je werkt het debiteurenbestand bij en stelt de financiële rapportages op.

Wat vragen wij?
• HBO niveau;
• Affiniteit met de doelgroep;
• Praktijkervaring in het vastgoed(beheer) is een vereiste;
• Kennis over alle zaken rondom een huurovereenkomst is een pré;
• Je bent representatief en servicegericht;
• Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je hebt een klantgerichte en commerciële instelling;
• Je werkt hier zelfstandig en zelfsturend en dat vind je niet erg;
• Je bent assertief, ondernemend en proactief;
• Woonachtig in Eindhoven of directe omgeving is een pré.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een uitdagende en inspirerende werkomgeving.
• Marktconform salaris;
• 30 vakantiedagen;
• Pensioenregeling;
• Telefoon en laptop van de zaak;
• Ambitieuze organisatie met een jong en enthousiast team.

Procedure
Ben jij enthousiast geworden en heb je interesse om bij ons aan de slag te gaan? Stuur je motivatiebrief, CV en foto dan vóór vrijdag 29 maart a.s. naar werken@gapph.nl. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Bart van der Straten, (06) 52 89 10 19. We sturen je geen ontvangstbevestiging. Op dinsdag 2 april krijg je een terugkoppeling. Uit de brieven wordt een aantal kandidaten geselecteerd voor een eerste kennismaking. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op maandag 8 april en 9 dinsdag april in Eindhoven.

Gapph in beeld!

Gapph vastgoedbeheer

Twitter

Logo KLB

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Onderwerp

Bericht