Werken bij Gapph

Gapph is op zoek naar een klantgerichte medewerker bewonerszaken (24 uur per week).

Medewerker Bewonerszaken – Eindhoven (24 uur)

Gapph Vastgoedbeheer heeft op haar hoofdkantoor in Eindhoven een plekje vrij (24 uur). Ben jij goed in het telefonisch matchen van bewoners en ondernemers aan lege woon- of werkruimtes? En vind jij het leuk om vragen van onze bewoners en ondernemers te beantwoorden via onze verschillende (online) kanalen? Word jij onze nieuwe enthousiaste collega die het leuk vindt om met verschillende taken bezig te zijn, altijd voor kwaliteit gaat en ook nog eens beschikt over goede communicatieve vaardigheden? Als jij je hierin herkent moet je beslist even verder lezen.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?

Samen met je collega’s van de backoffice ben je de stem van Gapph. Je staat onze bewoners en ondernemers, zoekers en overige geïnteresseerden vriendelijk te woord. Je vindt het leuk om ze te helpen met allerlei vragen. Ook sta je technische partijen te woord en je brengt ze in contact met de juiste persoon binnen Gapph.

Je gaat actief op zoek naar kandidaten die je kunt koppelen aan leegstaande ruimtes. Je houdt telefonische intakegesprekken met mensen die op zoek zijn naar een tijdelijke woon- of werkruimte. Je benadert actief zelf bedrijven, scholen of andere organisaties voor het werven van de juiste bewoners/ondernemers. Je plant bezichtigingen in de agenda’s van de vastgoedbeheerders. Ook ondersteun je de backoffice met een aantal andere taken zoals het opstellen van verhuurdersverklaringen, contact met gemeentes en overige belanghebbenden en andere administratieve taken.

In deze rol werk je nauw samen met andere collega’s van de backoffice en marketing & communicatie. Zo bekijk je samen bij bijvoorbeeld de start van grote projecten wat er nodig is om een project te laten slagen door de juiste bewoners en ondernemers te vinden. Jij zorgt voor de juiste selectie van bewoners en ondernemers want jij weet ze te vinden! Het inzetten van de juiste communicatiemiddelen voor de werving gaat in overleg met de manager Marketing & Communicatie.

Wie ben jij?

Je hebt al enige jaren werkervaring opgedaan in een zelfstandige en commerciële functie en bent toe aan een nieuwe uitdaging. Met jouw gedreven en servicegerichte instelling ben je altijd op zoek naar een klantgerichte oplossing. Daarnaast neem je mee:

  • Een afgeronde MBO+ opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting (uitzenden, detachering) of dienstverlenende richting (horeca, toerisme, etc.);
  • 2-5 jaar aantoonbare werkervaring;
  • Een flinke bak aan (positieve) energie, een vlotte babbel, doorzettingsvermogen, een proactieve instelling en overtuigingskracht;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift en werkt nauwkeurig;
  • Je bent woonachtig in het werkgebied Eindhoven – Den Bosch (we verhuizen namelijk halverwege dit jaar naar Den Bosch met ons hoofdkantoor);
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Wat word je geboden?

  • Een uitdagende en afwisselende job bij een organisatie met een servicegerichte dienstverlening;
  • Goede mensen willen ook goed betaald worden en dat begrijpen ze bij Gapph. Je salaris wordt dan ook gebaseerd op basis van je leeftijd, capaciteiten en prestaties;
  • 30 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband);
  • Goede pensioenregeling;
  • Leuke collega’s in een jong, ambitieus en enthousiast team met een ondernemend karakter!
  • Een telefoon en laptop van de zaak zijn uiteraard part of the deal.

Waar ga je werken?

Gapph biedt al ruim 25 jaar vernieuwende oplossingen in leegstandbeheer en zijn uitgegroeid tot één van de grootste en meest toonaangevende leegstandbeheerders van Europa. Nog dagelijks worden de activiteiten uitgebreid in binnen- en buitenland! Toch is groei niet de belangrijkste ambitie. Gapph gaat voor het leveren van de kwaliteit die de markt verdient.

Het hoofdkantoor van Gapph is gevestigd in Eindhoven (tot juli 2020 daarna verhuizen we naar Den Bosch) en hebben 8 vestigingen in Nederland en België. Met een team van 80 medewerkers denken wij als een volwaardige marktpartij met gebouweigenaren mee om een win-win situatie te creëren. Gapph vertaalt haar ruime kennis en ervaring in de markt naar slimme oplossingen.

Interesse?

Mooi! Dan komen wij graag met jou in contact. Reageren kan vóór 27 januari aanstaande. We ontvangen graag een motivatiebrief en een CV (met foto) van je. Deze mag je sturen naar werken@gapph.nl. Mocht je nog vragen en/of meer informatie willen over de organisatie en functie? Dan kun je contact opnemen met Cindy Kuijten, manager Marketing & Communicatie, c.kuijten@gapph.nl of via (06) 45 84 86 66.

De sollicitatieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit:
In week 6-2020 worden alle sollicitaties doorgenomen. Vervolgens worden er kennismakingsgesprekken ingepland. Deze kennismakingsgesprekken worden ingepland op maandagmiddag 3 februari, dinsdag 4 en woensdag 5 februari aanstaande in Eindhoven.

Kandidaten die door zijn naar de volgende ronde krijgen bij de uitnodiging voor het vervolggesprek de nieuwe datum en tijd te horen.

 

Gapph in beeld!

Gapph vastgoedbeheer

Twitter

Logo KLB

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Onderwerp

Bericht