Werken bij Gapph

Gapph is op zoek naar een gedreven beheerder (36 uur per week).

Gapph Vastgoedbeheer biedt vernieuwende oplossingen in het tijdelijk beheer van leegstaande panden, waarbij de focus ligt op kwaliteit en klanttevredenheid.

Jij houdt van actie en dynamiek, bent communicatief vaardig en hebt de drive om altijd kwaliteit te willen leveren. Als jij je hierin herkent moet je beslist even verder lezen.

Voor het Co-Housing project SOZA gelegen aan de Anna van Hannoverstraat in Den Haag zijn we op zoek naar een enthousiaste beheerder (36 uur per week) die van aanpakken houdt.

Wat ga je doen?
Als beheerder ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het complex. Het gaat om het voormalig ministerie van Sociale zaken en werkgelegenheid aan de Anna van Hannoverstraat in Den Haag. In zes torens van het gebouw zijn 22 afzonderlijke woongroepen gecreëerd. Hier wonen 175 bewoners in een mix van statushouders en studenten. Dit bijzondere project beheert Gapph voor haar opdrachtgever.

De beheerder is eerste aanspreekpunt voor bewoners, onderhoudt contact met hen en voert controles uit in de woongroepen. Hij/zij verzorgt bezichtigingen, zorgt voor contractuele en administratieve afhandeling en invulling van de woongroepen. De beheerder draagt samen met de huismeester en sociaal beheerder zorg voor het leefbaar houden van de woon/werkomgeving. Hij/zij zorgt voor orde, rust en netheid in en om het gebouw. De beheerder informeert bewoners van het gebouw, signaleert problemen, spreekt betrokkenen aan en bemiddelt bij (lichte) overlast. Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden zijn hierbij noodzakelijk. Je voert regelmatig overleg met de opdrachtgever, gemeente, het JIT en andere belanghebbenden.

Ondernemen met een sociaal hart, dat vinden we belangrijk. De leefbaarheid in en om het pand is een afspiegeling van de kwaliteit die wij leveren. Een goede relatie onderhouden met onze bewoners en opdrachtgevers loopt dan ook als een rode draad door jouw dagelijkse werkzaamheden.

Wat vragen wij?
MBO+/HBO;
Praktijkervaring in het vastgoed is een pré;
Je hebt affiniteit met statushouders;
Je bent stressbestendig en kan goed plannen en organiseren;
Je hebt gevoel voor culturele verschillen;
Je staat stevig in je schoenen, bent representatief, servicegericht en sociaal;
Je hebt een klantgerichte instelling;
Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (in verband met mogelijke taalbarrières);
Je spreekt Engels;
Je vindt het niet erg om zelfstandig/zelfsturend te werken.

Wat bieden wij?
Een uitdagende en veelzijdige functie waarin grote mate van zelfstandigheid gevraagd wordt.
Wij bieden je een plek in een jong, ambitieus en enthousiast team. Iemand met een ondernemend karakter zal zich snel thuis voelen.
Wij bieden een marktconform salaris en pensioenregeling.
Per jaar heb je 30 vakantiedagen (naar rato). Een telefoon, iPad en laptop van de zaak zijn part of the deal.
Leuke teamactiviteiten, regelmatig borrels en een informele sfeer, ook dat mag je van ons verwachten.

Ben je geïnteresseerd?
Herken jij jezelf in het profiel van deze vacature?
Stuur je motivatiebrief, CV en foto dan vóór 13 juni mei a.s. naar werken@gapph.nl. Voor meer informatie over deze vacature neem dan gerust contact op met Marvin van der Hoeven, (06) 248 920 42 of per mail via m.vanderhoeven@gapph.nl. (We sturen je geen ontvangstbevestiging). Uiterlijk 15 juni ontvang je een reactie van ons. Uit de brieven wordt een aantal kandidaten geselecteerd voor een eerste kennismaking. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op woensdag 19 juni en donderdag 20 juni in Den Haag.

Kandidaten die door zijn naar de volgende ronde krijgen bij de uitnodiging voor het vervolggesprek de nieuwe datum en tijd te horen.

Gapph in beeld!

Gapph vastgoedbeheer

Twitter

Logo KLB

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Onderwerp

Bericht